Thursday, August 26, 2010

Σχετικά με τα επαγγελματικά μου


[...]

Είναι αδύνατον να επικοινωνήσεις με απόλυτη σαφήνεια, όμως μερικές φορές μπορείς τουλάχιστον να ξέρεις τι λες. Δυο-τρεις θαρραλέοι πλην ανώνυμοι σχολιαστές, υπονόησαν ότι «Ο Μπραντ δεν μπορεί να στεριώσει σε μια δουλειά» ή κάτι τέτοιο και επειδή αυτόν τον καιρό ψάχνω για δουλειά και υπάρχει περίπτωση (Θεός φυλάξοι!) να δει τα σχόλια αυτά κάποιος πιθανός εργοδότης, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.

Εργάζομαι στην Tsuburaya Productions από τον Ιούλιο του 1994 ως τώρα. Το τωρινό μου συμβόλαιο, λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2007 και δε θα ανανεωθεί. Με περισσότερα από 12 χρόνια στην εταιρεία, είμαι ένας από τους παλαιότερούς της υπαλλήλους. Τον Οκτώβριο του 2007, η Tsuburaya Productions αγοράστηκε από την ΤΥΟ και ο νυν πρόεδρος της Tsuburaya, ο Τσουνεγιούκι Μορισίμα, μου είπε ότι πίεσε όσο μπορούσε το καινούριο διοικητικό συμβούλιο να με κρατήσει, όμως δεν κατάφερε να τους πείσει επειδή κατά την άποψή τους, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πολλές προοπτικές στις ΗΠΑ για την εταιρεία και τα προϊόντα της (σ’ αυτό κάνουν λάθος). Περίπου οι μισοί υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης και σχεδόν όλοι οι συμβασιούχοι απολύθηκαν από τη νέα διοίκηση και ο κ. Μορισίμα μου είπε ότι θέλει να συνεχίσω να δουλεύω για την Tsuburaya αλλά ως ελέυθερος επαγγελματίας.

Έχω απολυθεί μόνο από μια δουλειά και αυτή ήταν μια θέση μερικής απασχόλησης που είχα όταν ήμουν έφηβος. Σχεδόν όλες τις άλλες φορές που έφυγα από κάποια δουλειά, η διοίκηση μου ζήτησε να το ξανασκεφτώ και να μείνω κι άλλο. Συνεπώς, μπορώ μια χαρά να στεριώσω σε μια δουλειά, σας ευχαριστώ πολύ. Τουλάχιστον, δεν έχω φτάσει σε σημείο να εκμεταλλευθώ τη θέση μου ως κληρονόμος μιας γενεαλογίας Ζεν προκειμένου να πουλάω στον κόσμο ψεύτικες εμπειρίες φώτισης. Ή τουλάχιστον, δεν έχω φτάσει ακόμα.

Όσοι από εσάς είστε στο Λος Άντζελες και με παρακαλείτε να μείνω κι άλλο εδώ, θα χαρείτε με την απόφασή μου να μείνω πράγματι για μερικούς ακόμα μήνες, ελπίζοντας ότι αυτό δε θα με οδηγήσει στη χρεοκοπία. Θα ήθελα, ωστόσο, να σας ζητήσω να είστε λίγο πιο γενναιόδωροι στις δωρεές σας –σκεφτείτε ότι τα χρήματα που χρειάζονται για να χρησιμοποιώ τον χώρο στο Κέντρο της Χιλ Στριτ τα τελευταία τρία χρόνια, τα πληρώνω από την τσέπη μου. Και η τσέπη μου θα μικρύνει αρκετά από το Γενάρη. Μ’ άλλα λόγια, τα γεύματα που σας μαγειρεύει η Γιούκα στα μονοήμερα ησυχαστήρια, δεν είναι τζάμπα!

Θεωρώ ότι η δουλειά μου ως συγγραφέα, είναι κανονική δουλειά, θεωρώ ότι πρέπει να πληρώνεται και δεν έχω απολύτως καμία τύψη γι αυτό. Από την άλλη, δεν πιστεύω ότι πρέπει κανείς να λειτουργεί ως δάσκαλος του Ζεν με στόχο το οικονομικό κέρδος. Αν είναι τυχερός και οι δωρεές που δέχεται αρκούν για να μη χρειάζεται να δουλεύει κανονικά, έχει καλώς –όμως στη δική μου περίπτωση, δε βλέπω την πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο. Αρχής γενομένης από αυτή τη χρονιά λοιπόν, ελπίζω το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων μου να προέρχεται από το γράψιμο αν και τα έσοδά μου αυτά είναι προς το παρόν πολύ λιγότερα από αυτά που έβγαζα από την Tsuburaya.

Έτσι έχει η κατάσταση. Συνεπώς αν έχετε να μου προτείνετε κάποια δουλειά στην περιοχή του Λος Άντζελες, σας ακούω.

Αν το ποστ αυτό δε σας ενδιαφέρει, μπορείτε να το παρακάμψετε και να συνεχίσετε να σχολιάζετε το προηγούμενο. Απλώς θέλησα να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα σχετικά με την επαγγελματική μου κατάσταση.

Μπραντ Ουόρνερ – Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007


No comments: