Saturday, August 28, 2010

Ντέιβιντ Τσάντγουϊκ και πραγματική άσκηση


[…]

Όταν ήμουν στο Κέντρο Ζεν του Σαν Φρανσίσκο, είχα την ευκαιρία να συναντήσω τον θρυλικό Ντέιβιντ Τσάντγουϊκ (David Chadwick), συγγραφέα του Crooked Cucumber: The Life and Teaching of Shunryu Suzuki, και του πολύ αγαπημένου μου βιβλίου σχετικά με το Ζεν και την Ιαπωνία, Thank You and Ok!: An American Zen Failure in Japan –αγοράστε τα και τα δύο. Ο Ντέιβιντ έχει επίσης ένα εξαιρετικό σάιτ σχετικά με τον Σούνριου Σουζούκι, το οποίο ονομάζεται cuke.com και βρισκόταν στο Κέντρο Ζεν του Σαν Φρανσίσκο για την τελετή αποτέφρωσης ενός από τους παλιότερους οικότροφους του Κέντρου, του Ιντίλιο.

[…]

Σήμερα το πρωί καθόμουν και έκανα Ζαζέν και μου ήρθε η εξής σκέψη: πολλοί άνθρωποι κάθονται να κάνουν Ζαζέν, ανακαλύπτουν ότι ο νους τους είναι γεμάτος θόρυβο και φλυαρία και θεωρούν ότι όλα αυτά είναι περισπασμός από την «πραγματική» άσκηση. Όμως κάνουν λάθος –αυτός ο θόρυβος και η φλυαρία είναι η πραγματική άσκηση.

Θα τολμούσα να πω ότι οι μισές ερωτήσεις που δέχομαι από τους αναγνώστες είτε των βιβλίων μου, είτε του μπλογκ μου, είναι στην ουσία παραλλαγές αυτού του προβλήματος και οι απαντήσεις είναι στην ουσία παραλλαγές αυτής της απάντησης. Όσες φορές και αν την παραφράσω, ωστόσο, πάντα βρίσκεται κάποιος που θα πει «Ναι, ΟΚ, όμως...» αναγκάζοντάς με να προσπαθήσω να σκεφτώ έναν ακόμα τρόπο να πω το ίδιο πράγμα. Κανένα πρόβλημα, βεβαίως, καθώς έτσι έχω κάτι να κάνω και αποφεύγω τις κακές παρέες και τους μπελάδες. Επίσης, οι διάφορες παραφράσεις της απάντησής μου, εξακολουθούν να πουλάνε με τη μορφή καινούριων βιβλίων ή άρθρων για τα Suicide Girls.

[...]

Μπραντ Ουόρνερ – Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

No comments: